SHIP it OR RIP it book tag



Ship it Or Rip It to chyba jeden z najpopularniejszych ostatnimi czasy tagów. Sama postanowiłam się trochę pobawić, a Wy możecie zobaczyć jak mi poszło - zarówno w formie pisanej, jak i bardziej emocjonalnej video.

Wybrałam 12 postaci, 6 męskich, 6 żeńskich. Nie ma dwóch osób z tej samej książki. Nie rozdzielałam również płci.
Losujemy parę i decydujemy, czy ten związek ma szansę przetrwać, czy od razu można mu wystawić nagrobek :)

 


I. Celaena Sardothien (Szklany Tron) i Jaxon Hall (Czas Żniw)
To chyba mogłoby się udać! Jaxona uwielbiam – mimo że jest, jaki jest. Mógłby być dobrym facetem, gdyby ktoś sprowadził go do poziomu. A jak Celaena powymachuje mu trochę mieczem przed twarzą, to Jax może się ogarnie. SHIP IT




II. Mara Dyer (Mara Dyer) i Augustus Waters (Gwiazd Naszych Wina)
Prawda jest taka, że Gusa nie powinnam z nikim shippować. Rozumiecie. Ale... Skoro Mara ma nie do końca po kolei w głowie... Widzi osoby, które teoretycznie powinny być martwe... I ma różne dziwne zwidy i halucynacje... Cóż. SHIP IT




III. Jace Wayland (Dary Anioła) i Eleonora (Eleonora&Park)
Wykluczone! Jace jest cudownym, naturalnie blondwłosym, leworęcznym facetem z ciętym językiem. Eleonora jest... Nijaka. Nie polubiłam jej kompletnie. Jace zasługuje na kogoś lepszego (I'm volounteer!) RIP IT





IV. Sherlock (Sherlock Holmes) i Julia (Dotyk Julii)
Związek Sherlocka z każdym zripuję. On jest mój! Poza tym jest niezwykle inteligentny, rozwiązuje sprawy kryminalne i pomaga łapać przestępców. A Julka? Zabija dotykiem. Ich spotkanie fizyczne mogłoby się źle skończyć. RIP IT




V. Katniss Everdeen (Igrzyska Śmierci) i Ridge (Maybe Someday)
Trochę nad tym myślałam. Ale prawda jest taka, że Kat to typowa dystopijna bohaterka, jedna z tych kick-ass. A Ridge jest czuły, gra na gitarce, ma pewne problemy... Nie wyobrażam sobie, że ona pójdzie walczyć z Kapitolem, a on będzie za nią podążał i przygrywał jej na gitarce... RIP IT





VI.  Daemon Black (Obsydian) i Tris (Niezdgodna)
Nie no, żarty! Ten cudowny, przystojny, zielonooki, zabawy Daemon miałby się związać z Tris? Z Tris, rozmemłaną i irytującą? Jest jeszcze jeden powód, dla którego nie mogliby być razem... Więc nie. Nie. Nie.  RIP IT.



Wielka szkoda, że pary okazały się mieszane. Byłam ciekawa, jak wybrnę ze związku męsko-męskiego lub damsko-damskiego. Mimo wszystko zabawa podobała mi się na tyle, że będę chciała ją kiedyś powtórzyć.

Co Wy byście zrobili na moim miejscu?



Wersja video:




SHIP it OR RIP it book tag SHIP it OR RIP it book tag Reviewed by Unknown on sobota, sierpnia 15, 2015 Rating: 5