Wrap Up (książki, filmy, seriale + TBR | CZERWIEC I LIPIEC


Nie wiem, jak Wasz, ale mój czerwiec zakończył się z przytupem. Czas na ciężki i przebojowy lipiec - jaki będzie dokładnie, dowiem się na dniach. Ale najpierw: co się działo i co będzie się dziać w moim małym książkowym i filmowym światku?


Podsumowanie miesiąca i losowanie kategorii na lipiec możesz również obejrzeć w wersji video.

WRAP UP - KSIĄŻKI

Zacznijmy od książkowego podsumowania pozycji, z którymi spędziłam czerwiec.

  • Zaczęło się od elektronicznej wersji Fobosa Victoria Dixena (swoją drogą, gdzie moja papierowa wersja?!). Dostałam tajemniczą wiadomość od autora, więc czym prędzej zabrałam się za książkę. Okazała się być naprawdę dobrą młodzieżową wizją przyszłości z reality show jako głównym wątkiem. Co więcej, zakończyła się niemal w środku akcji, więc z niecierpliwością czekam na kontynuację.
  • Następnie zabrałam się za zbiór wakacyjnych opowiadań zebranych przez Stephanie Perkins, czyli Ktoś mnie pokocha. O ile w świątecznym wydaniu tej książki wszystkie opowiadania łączył zimowy klimat, tak w tym wypadku tego lata nie było za bardzo czuć. Mimo wszystko poznałam kilku autorów, których twórczość będę chciała zgłębić.
  • Po Ból za Ból oczekiwałam głupiutkiej młodzieżówki. Dostałam tajemniczą obyczajówkę z w klimatach PLL z drugim dnem. Do tego Jenny Han i Siobhan Vivian wreszcie przedstawiły czarne charaktery w innym świetle.
  • By oderwać się od dużej ilości literek w te gorące dni sięgnęłam po Username: Evie autorstwa youtubera Joe Sugga. To komiks z elementami science-fiction i pięknymi rysunkami. Akcja co prawda dzieje się trochę za szybko i nie zdążymy nacieszyć się wydarzeniami, gdy nagle przychodzi koniec, ale i tak będę miło wspominać to spotkanie.
  • Następnie przedpremierowo czytałam Never, Never Colleen Hoover i Terryn Fisher, które w Polsce pojawi się w sierpniu. U nas będzie to papierowa wersja składająca się z trzech tomów, za granicą każdy z nich pojawiał się oddzielnie. Tak też przeczytałam pierwszą część w oryginale, teraz kontynuowałam lekturę w języku polskim. Na razie nie zdradzę nic poza tym, że to niezwykle tajemnicza lektura ze specyficznym zakończeniem.
  • Miesiąc zakończyłam z intrygującą Dziewczyną w walizce brazylijskiego pochodzenia. Teoretycznie to kryminał/thriller, w praktyce powieść psychologiczna. Ale z pewnością nie zabraknie krwi, łamania kości i głównego bohatera, który wzbudza w odbiorcach wiele sprzecznych emocji - i nie wiem, czy był to zabieg celowy. Nadal możecie wziąć udział w konkursie i wygrać tę powieść.


WRAP UP - FILMY I SERIALE

Czerwiec był także niezwykle aktywnym miesiącem, jeżeli chodzi o obejrzane filmy i seriale.

  • Jak wiecie, swoją przygodę z Doctorem Who zaczęłam, dziwacznie, od piątego sezonu. Skończyłam na ósmym, po czym wróciłam do poprzednich. W czerwcu obejrzałam trzeci i czwarty sezon, po czym stwierdziłam, że jednak wciąż jestem fanką jedenastego doktora. Jeszcze tylko obejrzę dziewiąty sezon i będę na bieżąco.
  • Zanim się pojawiłeś miałam obejrzeć po tym, jak przeczytam książkę. Udało mi się jednak wygrać bilety, więc cóż począć :) Film jednak nie podobał mi się wyjątkowo, ale mniemam, że to kwestia braku znajomości książki. Uwierzcie, zupełnie inaczej patrzy się wtedy na tę ekranizację.
  • Przedpremierowo widziałam również film Iluzja 2. Również nieco się seansem rozczarowałam. Dla uciechy widzów wykorzystano efekty, przez co same sztuczki straciły na realizmie. Ale to takie czepialstwo iluzjonisty-amatora. Recenzję możecie także zobaczyć w formie video.



CO SIĘ DZIAŁO?

Oprócz przedpremierowych wizyt w kinach działo się kilka innych ciekawych rzeczy.

  • Czerwiec był zapracowanym miesiącem ze względu na sesję i pisanie licencjatu. Jeżeli dobrze pójdzie, od lipca będę wolna. A wtedy... Cóż, nie będę ukrywać, ale mam już mnóstwo pomysłów na ciekawe posty i filmy. Rozwijamy się, moi drodzy! To będzie wiązało się z inwestycjami, ale mam nadzieję, że będzie warto!
  • Jedną z takich zmian jest rewolucja w video recenzjach. Nie chcę, by były to suche omówienia książek, dlatego zaczęłam je urozmaicać. Tak na przykład, w recenzji Dziewczyny z walizki, macie okazję zobaczyć DIY z zakładką inspirowaną powieścią. Co o tym myślicie?
  • W czerwcu stała się rzecz niesłychana i na moim kanale wybiło 5 tysięcy subskrypcji. Z tej okazji przygotowałam dla Was konkurs, więc lećcie zgłosić się po nagrody. Jeżeli nic mi nie przeszkodzi, będę miała dla Was jeszcze jedno video specjalne.

TBR NA LIPIEC

W czerwcu ledwo co udało mi się wykonać wyzwanie z książka o dwuczłonowym tytule. Drżałam na myśl o lipcowym losowaniu tym bardziej, że wciąż możecie w komentarzach proponować mi kary jaki poniosę, gdy nie wywiążę się z narzuconego przez TBR Jar wyzwania. Mimo wszystko mam nadzieję, że Wy także bierzecie w tym udział, wraz ze mną. Jak Wam idzie?
  • Tak właśnie wydłubałam karteczkę z napisem
PIERWSZY TOM SERII

Najpierw się przeraziłam - miałam nie rozpoczynać żadnych nowych serii przed ukończeniem zaczętych! Ale potem pomyślałam, że to świetna okazja, by wreszcie przeczytać Dwór Cierni i Róż, Promyczka czy Przekraczając Granice. Tylko teraz: co wybrać?!



Co myślisz o moim czerwcu i lipcu? Jak wyglądał Twój czerwiec? Jaki będzie Twój lipiec?

Wrap Up (książki, filmy, seriale + TBR | CZERWIEC I LIPIEC Wrap Up (książki, filmy, seriale + TBR | CZERWIEC I LIPIEC Reviewed by Unknown on niedziela, lipca 03, 2016 Rating: 5