BookHaul! z czerwca - Hoover, Mróz, Holden, Maas i kolorowanki dla dorosłych!


Tydzień lipca już za nami, a mnie olśniło, że nie pochwaliłam się Wam jeszcze swoimi książkowymi nabytkami z czerwca. A jest czym się chwalić!

Obejrzyj ten stos w formie video!

Czerwiec to miesiąc pod znakiem recenzenckich, konkursów i prezentów (i Mroza?). Żadnych własnych zakupów! Wszystko nawet nie zmieściło się na zdjęciu!

Kilka książek pokazywałam Wam już w video unboxingu. W kilku kopertach znalazły się Dwór Cierni i Róż, Ból za Ból, Kasacja, Przekroczyć granicę, Promyczek, Dziewczyna w walizce (do której robiłam zakładkę inspirowaną powieścią) i Ktoś mnie pokocha. Od Colorful Media dotarł do mnie nowy numer English Matters. Od kochanej Mai kilka profesjonalnych książek, Social Media: Start Tomka Tomczyka oraz dwa podręczniki ze studiów dziennikarskich. Dotarł do mnie także egzemplarz finalny Alive. Żywi oraz paczka kilku egzemplarzy mojego patronatu medialnego Simon oraz inni homo sapiens. Niespodziewanie przybyły do mnie dwa egzemplarze Anatomii Obcości. Wróciłam do spraw rysunkowych i dostałam komiks Username: Evie i kolorowankę Manic Botanic. Przedpremierowo przybyło także Never, Never Colleen Hoover. W konkursach zdobyłam wersję audio Ekspozycji Mroza oraz ebook jego autorstwa W cieniu prawa.


Po więcej wieści zapraszam do podsumowania miesiąca!

Które książki najbardziej Was interesują? Na które recenzje czekacie?

BookHaul! z czerwca - Hoover, Mróz, Holden, Maas i kolorowanki dla dorosłych! BookHaul! z czerwca - Hoover, Mróz, Holden, Maas i kolorowanki dla dorosłych! Reviewed by Unknown on czwartek, lipca 07, 2016 Rating: 5