Polscy Booktuberzy Tag


Booktube istnieje już długo, bardzo długo. Ale do Polski wtargnął stosunkowo niedawno. Pamiętam, jak Polaków mówiących o książkach na YT można było policzyć na palcach jednej ręki. Teraz zgraje nowych Booktuberów wyrastają jak grzyby po deszczu. Zbierzmy to do kupy. Albo nie, bo ktoś już to zebrał. Asik, która stworzyła Polscy Booktuberzy Tag.
Zapraszam do czytania lub oglądania :)


1. Anita z Book Reviews – Książka, która rozpiernicza system
Dla mnie jest to stanowczo Czas Żniw i Zakon Mimów – cudowna seria mieszająca fantastykę, politykę, romans, sci-fi, jasnowidzów. Lektura niezwykle skomplikowana, wymagająca czasu, by wszystko dokładnie zrozumieć, ale warta zachodu. Weźcie również pod uwagę, że autorka ma nieco ponad 20 lat! Jak ona to wymyśliła?!


2. Martha Oakiss z Secret Books – Książka, w której autor wykazał się wielką kreatywnością i wszystko dopracował.
Może by tak Sherlock, bo czemu by nie? Bądź, człowieku, mądry, wymyśl detektywa, wymyśl te wszystkie sprawy kryminalne i wsadź w tekst drobne szczegóły, które mogą nic nie znaczyć, a okazuje się, że dzięki nim dowiadujemy się, kim jest morderca. Kamyczek na miejscu zbrodni? Co tam kamyczek! Ale, tu nie ma więcej kamyczków. Przyniósł go zabójca. To kamieniarz zabił!

3. Więcej Książków – najbardziej urocza książka
Maybe Someday – moje pierwsze spotkanie z Colleen Hoover i już wiem, że kocham tę panią. Ta powieść jest taka piękna, tyle płaczy, tyle śmiechu, nic nigdy tak bardzo do mnie nie przemówiło i nie sprawiło, że będę aż tak przeżywać lekturę. I że będę wydawać dziwne dzięki w autobusach – właśnie podczas czytania.

4. Wielki Buk – książka, o której później zmieniłam zdanie
Pomyślałam o Pod Kloszem. Nie znałam tytułu, nie znałam autorki, okładka do mnie nie przemawiała. A środek, pełny młodzieżowej historii o psychice człowieka, naprawdę miło mnie zaskoczył.

5. Herbatka z książką – książka, przy której najlepiej pije się herbatę
Żadna. Nie piję herbaty podczas czytania. Ani nie jem. Bałabym się, że mogę ją pochlapać albo zabrudzić. Brrr


6. Moje Spojrzenie na kulturę – ulubiona krótka książka
Krótkość to subiektywne pojęcie. Ile stron oznacza powieść krótką? Mogę tu dopasować ponowanie Maybe Someday, a także Studium w szkarłacie

7. Caroline in the Bookland – książka, o której powinni się dowiedzieć wszyscy.
Moja kolejna, jak już ją wydam. A najpierw napiszę.

8. Catherine van der Morgan – książka, która rozwija się z czasem
Może Starter? Zaczęło się przeciętnie, potem wkroczyła zamiana ciał, polityka, kryminał, zdrady – sama nie wiedziałam, co tak naprawdę się dzieje, kto jest dobry i z niecierpliwością czekam na drugi tom.

9. Esa Czyta – ulubiony klasyk.
Nie czytam zbyt wielu klasyków. Na półce leży i czeka na swoją kolej Duma i Uprzedzenie, z którą na pewno niebawem się zapoznam. Może jakieś lektury? Takie Kamizelka, Tango, Ferdydurke… Albo, albo… czy Sherlocka można uznać za klasykę? :)

10. To Warto Czytać – książka, którą ci zaspoilerowano
FEED, Kosogłos, Gwiazd Naszych Wina, Wierna, Dary Anioła, drugi tom PKŚ… Mogę tak długo.

11. Abigail Jaliette – książka, którą możesz czytać w kółko i ci się nie znudzi.
Prawda jest taka, że ciągle pojawiają się na naszym rynku nowe perełki, które koniecznie chcę zdobyć i nie mam czasu kilkakrotnie wracać do tej samej powieści. Ale, gdybym miała, byłby nią Sherlock :)





Na dziś to wszystko, czekam na Wasze propozycje kolejnych tagów ;)
Polscy Booktuberzy Tag Polscy Booktuberzy Tag Reviewed by Unknown on niedziela, lipca 19, 2015 Rating: 5