Haul (kwiecień, maj) + Targi Książki w Warszawie 2016


Na koniec kwietnia nie publikowałam zdobyczy książkowych, bo były to jedynie cztery egzemplarze. Za to połączyłam je z majowymi nabytkami i właśnie z nimi dziś do Was przybywam. Plus, trochę opowieści o Targach Książki w Warszawie.


Bardziej szczegółowo opowiadam o wszystkim w wersji video tego stosu




Zacznijmy od największego wydarzenia maja, czyli od Targów Książki. Tam właśnie zakupiłam książkę Opposition Jennifer L. Armentrout za jedyne 10 zł! Tam również udało mi się dokonać wymiany z Patiopei i zyskać Po drugie dla kasy Janet Evanovich. Całą sobotę spędziłam w towarzystwie Nadeine z bloga i vloga na Tropie. Miałam jedynie towarzyszyć jej w kolejce do Remigiusza Mroza, ale stało się tak, jak zapowiadała - kupiłam Ekspozycję. Po dwóch godzinach stania w kolejce udało nam się dopchać do autora i zyskać autograf z dedykacją i pozdrowieniami. Ba! Remigiusz Mróz mnie poznał, co była dla mnie ogromnym zaskoczeniem.
Od wydawnictw dotarły do mnie w ciągu tych dwóch miesięcy takie oto nabytki. Od Otwartego przybył egzemplarz finalny Ugly Love, od OMG Books urocze To Skomplikowane, a od Insignis Kwerkle, czyli koliste kolorowanki. Od Colorful Media natomiast przybył do mnie nowy numer English Matters. A także dwa ebooki, dystopia Alive. Żywi od Feeria Young, oraz młodzieżowe science-fiction z reality show Fobos od Moondrive. Ah, i to grube tomiszcze, E-marketing w mediach, z naciskiem na media społecznościowe od PWN.
Dokonałam również wymiany i tak trafiło do mnie Art&Soul, a Wytęż Wzrok to nagroda w konkursie wydawnictwa Nasza Księgarnia. Dziwnym trafem otrzymałam również książkę Konkurs - nie wiem skąd, nie wiem, dlaczego, więc jeżeli ktoś z Was jest nadawcą, to proszę o znak. Ale dziękuję :)
Zakupy własne z tych dwóch miesięcy to Kolorowe Wyzwanie, bo kolorowanek dla dorosłych nigdy dość, a także Zanim się pojawiłeś, które chciałabym przeczytać przed filmem, ale czarno to widzę.



Targowe wspomnienia: :)

Pamiętacie o WRAP UPie? Czekam na Wasze propozycje lektur ;)


Haul (kwiecień, maj) + Targi Książki w Warszawie 2016 Haul (kwiecień, maj) + Targi Książki w Warszawie 2016 Reviewed by Unknown on poniedziałek, czerwca 06, 2016 Rating: 5