BYE, BYE MARZEC: Stosik + Wrap up

Koniec marca! Ale jak to tak?! Kiedy to tak?

Co mam dziś dla Was? Po pierwsze - Wrap up. Ale cóż to? Przecież Martha Wrap upów nigdy nie robiła! No tak, rzeczywiście. Ale, po pierwsze, Wy prosiliście, by jednak takie miesięczne podsumowania realizować, a po drugie pomyślałam, że nie wszystkie książki, które czytam, recenzuję, więc dobrze by było pokazać Wam je wszystkie, a także przypomnieć o recenzjach z tego miesiąca, które mogliście przegapić.

Zacznijmy więc od podsumowania marca, czyli co przeczytałam?



Wrap up | marzec

  • Black Ice / Becca Fitzpatrick - Od księgarni Bonito.pl . Thriller dla młodzieży, chyba pierwszy, jaki czytałam. Klimacik jest, wyjątkowo mroźno. Mordercy, romansik, zabójstwa. Recenzja TUTAJ.
  • Althea&Oliver / Cristina Moracho - Od wydawnictwa Feeria Young. Kolejna książka z cyklu Real Life. I znów klimacik - tym razem lata 90. Punki, kasety magnetofonowe, przyjaźń i miłość nastolatków oraz dość specyficzna choroba ze Śpiącą Królewną w tle. Recenzja TUTAJ.
  • Rywalki / Kiera Cass - Od księgarni Bonito.pl. Najpierw myślałam, że to Igrzyska Śmierci, ale w sukniach balowych. Potem wszystko zaczęło się zmieniać. I tak, jestem w drużynie Maxona! Recenzja TUTAJ.
  • Will Grayson, Will Grayson / John Green&David Levithan - Od Bukowego Lasu. Opowieść o przyjaźni i kontrowersyjnej miłości. Recenzja TUTAJ.
  • Czarne jak heban / Salla Simukki (szczotka + egzemplarz finalny) - Od GW Foksal / YA!. Zakończenie cudownej serii o Sherlocku w spódnicy. Uwielbiam ten kryminał dla młodzieży, kocham i żałuję, że to już koniec. Recenzja TUTAJ.

W sumie: 1 744 strony | 12,7 cm.

Wrap Up trochę przydługi. Nie mogłam się jeszcze wyczuć i wyszły z tego takie mini recenzje. Ale obiecuję, że za miesiąc (jeżeli jesteście chętni), ten podsumowania będą nieco krótsze i bardziej konkretne.


STOSIK

A teraz to, co chyba wszyscy lubią najbardziej, czyli nowości książkowe. Powiem Wam, że twardo trzymam się w swoim postanowieniu o rzadszym kupowaniu książek. W tym miesiącu kupiłam tylko jedną pozycję. Ale i tak uzbierało się ich duuużo więcej :)



http://picasion.com/

Stosik | marzec
Lewa:
  • Przybysze / Melissa Marr - Od GW Foksal / Uroboros. Wyczuwam niezłą dystopię z sci-fi i dzikim zachodem. Jeszcze nie czytałam
  • Mara Dyer. Przemiana / Michelle Hodkin - Od GW Foksal / YA!. Drugi tom Mary Dyer, którą naprawdę pokochałam. Do tego stopnia, że w video recenzji wymazałam się szminką i tuszem. Zobaczcie jak wyglądałam TUTAJ
  • Czarne jak heban / Salla Simukka (szczotka + wersja finalna) - Od GW Foksal / YA! Cudowne zwieńczenie serii o cudownej Lumikki, czyli moim Sherlocku w spódnicy. Bardzo żałuję, że to już koniec tego młodzieżowego kryminału z wątkami Królewny Śnieżki. Recenzja TUTAJ
  • Byliśmy łgarzami / Emily Lockhart (szczotka) - Od GW Foksal / YA!. O książce We Were Liars było bardzo głośno na amerykańskim booktubie. Niezwykle cieszę się, że i u nas ta powieść została wydana, chociaż nie wiem, czy po polsku wszelkie dwuznaczności tam występujące będą miały sens. Zobaczymy, już niedługo przeczytam.
  • Will Grayson, Will Grayson / John Green & David Levithan - Od Bukowego Lasu. Kolejna książka Greena, tym razem w duecie. Tematyka dość poważna, rzadko poruszana, o tym, że każdy może zakochać się w każdym, niezależnie od płci. Za stylem pisania i humorem Greena nie przepadam, ale ta powieść była całkiem niezła. Recenzja TUTAJ.
  • Nocny śpiew ptaka / Kjell Eriksson - Wygrana w konkursie u NaszeRecenzje. Jakiś szwedzki kryminał. Szczegółów nie znam.
  • Całując grzech / Keri Arthur - Wygrana w konkursie u NaszeRecenzje. Drugi tom Wschodzącego Księżyca, którego oczywiście jeszcze nie czytałam. Wyczuwam paranormal z nutką erotyki. Łi łil sii.
  • Mały Książę / Antoine de Saint-Exupery - Wygrana w konkursie u NaszeRecenzje. Historia z mojego dzieciństwa. I to z pięknymi ilustracjami w środku.
  • Esy - Floresy - Od GW Foksal. Jedna z książeczek z serii Kolorowy Trening Antystresowy. Kolorowanka z mnóstwem pięknych i bardzo skomplikowanych wzorów. Ale na stres rzeczywiście pomaga. Recenzja TUTAJ.
Prawa:
  • Podróże w czasie / Rysa Walker - Wygrana w konkursie z Feeria Young. Pierwszy tom z serii Archiwum Chronosa. Podróże w czasie - dawno nic takiego nie czytałam. Mam nadzieję, że przypadnie mi do gustu.
  • Chłopak nikt 2 / Allen Zadoff - Wygrana w konkursie z Feeria Young. Niestety, tom drugi, więc nawet boję się czytać opisu, co by mnie spoilery nie zaatakowały. Czekam na opinie osób, które są już po lekturze. Powinnam polować na pierwszy tom?
  • Utrata / Rachel Van Dyken - Wygrana w konkursie z Feeria Young. Cudowne, cudowne new adult, w sam raz dla fanów GNW, do popłakania. Jeśli nie wiecie, czy to książka dla Was, to możecie zrobić sobie teścik TUTAJ.
  • Akademia Dobra i Zła / Soman Chainai - Od Wydawnictwa Jaguar. Niby na okładce widzę porównanie do Rywalek, ale po przeczytaniu opisu wyczuwam Księcia i Żebraka. Zaraz się za nią zabieram.
  • Girl Online / Zoe Sugg - od Wydawnictwa Insignis. Zoe jest bardzo znaną vlogerką - ja osobiście wolę jej brata. Ale nabrałam motywacji, żeby też coś wreszcie napisać.
  • Po trzecie dla zasady / Janet Evanovich - zakup własny. Trzeci tom serii o Stephanie Plum. Serię uwielbiam, biorąc pod uwagę, że mam za sobą tylko pierwszy tom :) Teraz poluję na dwójeczkę.
  • Kosogłos cz. 1 - A no filmik. A no tak. Ale na razie go nie oglądam. Najpierw przeczytam wersję papierową.
  • English Matters numer 51 - Od Colorful Media. Londyn! Londyn! Cudowne pisemko pozwalające na naukę angielskiego. Recenzja TUTAJ




Ah. I jak Wam się to podoba? Podobają Wam się takie comiesięczne podsumowania i stosy?

PS. Od razu odpowiadam na zadawane mi pytanie/prośby, bym również z Wrap Upami pokazywałam Wam TBR. To raczej nie nastąpi - zawsze coś sobie zaplanuję, ale potem coś mi wyskakuje, przybywa i z moich planów nici wychodzi :P
BYE, BYE MARZEC: Stosik + Wrap up BYE, BYE MARZEC: Stosik + Wrap up Reviewed by Unknown on niedziela, kwietnia 05, 2015 Rating: 5