WRAP UP (książki i seriale) + TBR / sierpień

Ale co? Że to już? Że to koniec wakacji? Na szczęście nie dla mnie. Cóż, miałam mnóstwo zrobić przez te dwa miesiące. I nie wyszło. Jak zwykle.



Wersja video podsumowania:


WRAP UP  - KSIĄŻKI


  • Sierpień rozpoczęłam z książką Przekroczyć Granice. Niezwykle miło mnie zaskoczyła, bo okazała się nieco głębszym new adult, niż się spodziewałam.
  • Anatomia Obcości również pozytywnie mnie zaskoczyła swoim przesłaniem. Wciąż jednak twierdzę, że jestem za stara na literaturę tego typu.
  • Mój patronat, czyli Simon oraz inni homo sapiens jest naprawdę niezwykle uroczą książeczką. Temat istotny i w prosty, młodzieżowy sposób przekazany.
  • Przed premierą czytałam Bez Winy Mii Sheridan, której recenzja ukaże się niebawem. Na razie mogę Was zapewnić, że to wyśmienita komedia romantyczna.
  • Szkic był dobrym, młodzieżowym wstępem do kryminałów z wątkiem paranormalnym, chociaż o nie do końca do mnie przemawiającym stylu.
  • Calder i Eden to duologia, której pierwszy tom był intrygującym new adult z romansem rozgrywającym się w religijnej sekcie. Drugi tom okazał się nieco gorszy, ze względu na powrót do współczesnego i zwyczajnego miejsca akcji.
  • Najgorszą książką tego miesiąca było Moje nowe życie. Jak najbardziej popieram prezentację w młodzieżowy sposób realiów wojny, jednak nie tak, jak zrobiła to autorka.
  • Kolejne miłe zaskoczenie to Twoim Śladem, w którym autorka połączyła romans z uzależnieniem od narkotyków, jednak (wreszcie!) w nieprzesłodzony sposób.



WRAP UP - FILMY I SERIALE

W sierpniu oglądałam dwa seriale i w sumie oglądam je nadal, bo nie udało mi się ich zakończyć.

  • Obejrzałam ósmy i jestem w trakcie dziewiątego sezonu Doctora Who. Capaldi początkowo kompletnie do mnie nie przemawiał w tej roli, nadal jestem #TeamSmith, jednak z czasem zaczęłam się do niego przyzwyczajać.
  • Sięgnęłam także po serial, przez który większość płacze, bo jego emisja została zakończona po pierwszym sezonie. W Forever podobieństwa do Sherlocka a nawet Doctora Who są oczywiste i serial, moim zdaniem, jest przeciętny. Zobaczymy, jak będzie dalej.
  • Przedpremierowo oglądałam film Nerve, którym (pewnie niesłusznie) jestem ZACHWYCONA!


CO SIĘ DZIAŁO?


PLANY

We wrześniu wyjeżdżam na wakacje, na dwa tygodnie (pierwsze od jakichś 10 lat). Nie wiem więc, jak będzie wyglądała w tym czasie moja internetowa aktywność.
Ze słoiczka TBR wylosowałam kategorię
NOWY DLA MNIE AUTOR
Czekam więc na Wasze propozycje, a także na pomysły na nowe kategorie, bo kartki powoli mi się kończą.
Na instagramie pod jednym ze zdjęć, oraz na fanpage'u, zamieściłam także krótką informację dotycząca przyszłości.

WRAP UP (książki i seriale) + TBR / sierpień WRAP UP (książki i seriale) + TBR / sierpień Reviewed by Unknown on niedziela, września 04, 2016 Rating: 5