Wrap Up (styczeń) + TBR (luty)


To już ten czas - koniec stycznia, a więc czas na podsumowanie miesiąca. Miesiąca, który czytelniczo wypadł wyjątkowo słabo, ze względu na liczne obowiązki. Powiem Wam więcej! Dwie pozycje z trzech przeczytanych w styczniu nadrobiłam w ostatnim tygodniu tego miesiąca - kiedy byłam już po egzaminach. Ciężkie życie!


Książki


  • Na początku miesiąca przeczytałam Dzień 21 Kass Morgan. Było nieco lepiej, niż w wypadku Misji 100, ale nadal brakuje mi "tego czegoś".
  • Wszystkie Jasne Miejsca miały mnie zachwycić i wzruszyć. Cóż, nie płakałam. Ale z pewnością ta powieść zmotywowała mnie do głębokiej refleksji.
  • Miesiąc zakończyłam z Linią Serc, która o wiele bardziej spodobała się mojej mamie, niż mi - czytałam ją bowiem w ramach akcji #czytamyrazem.

Seriale

Oprócz książek ten rok zaczęłam z serialami - i planuję te drobne seanse kontynuować, czekam więc na Wasze propozycje.

  • Oczywiście obejrzałam odcinek specjalny Sherlocka, czyli Upiorna Panna Młoda. Może i mam mieszane uczucia, ale ile urodziło się teorii o czwartym sezonie!
  • Jestem po dwóch pierwszych odcinkach Shadowhunters. Nie jestem zachwycona, szczególnie Jace mnie rozczarował. I na razie nie będę ich kontynuować, bo chcę uniknąć spoilerów - a widzę, że nie trzymają się linii czasowej.
  • Zerknęłam również na pierwszy odcinek Supernatural by przekonać się, czym tam się tak zachwycacie. Wiem. Deanem. Rozumiem. Jednak przyznam, że nie jestem fanką horrorów i wyskakujących znienacka potworów, a tu zdarzyło mi się odskoczyć od ekranu. Wrażliwa jestem!


Co się działo?


TBR

Co do planów na przyszły miesiąc - przypominam, że odbywa się akcja 7ReadUp i pokazywałam Wam mój TBR na pierwszy tydzień lutego. A co oprócz tego?
Tym razem z mojego kategorialnego słoiczka TBR wylosowałam kategorię
KSIĄŻKA Z TWARZĄ NA OKŁADCE
, więc czekam na Wasze propozycje lektur, po które mogłabym sięgnąć.

A tu drobna zapowiedź styczniowego stosu, który już niebawem na blogu
Wrap Up (styczeń) + TBR (luty) Wrap Up (styczeń) + TBR (luty) Reviewed by Unknown on sobota, lutego 06, 2016 Rating: 5