Wrap up (sierpień) + Stwórz Mój TBR (wrzesień)



Ekhm.
Czy mi się wydaje, czy sierpień dobiegł końca?
Może czas na jakieś podsumowanie?

Zapraszam do czytania i oglądania!

Wersja video:


--------------------------------------------------

Sierpniowy Wrap Up



1. Szczurynki / Olga Gromyko – Niezwykle przyjemny zbiór opowiastek o hodowaniu szczurów, ich karmieniu, przygotowywaniu mieszkania i odwiedzania weterynarza. Nie przypuszczałam, że szczury mogą być tak inteligentne!
/ RECENZJA / VIDEO /
2. Mara Dyer. Zemsta / Michelle Hodkin – Zwieńczenie trylogii o dziewczynie, która szwenda się po psychiatrykach. Kto by pomyślał, że dopiero tu poznamy dokładne znaczenie pierwszego zdania z całej trylogii?
3. Rebeliant / Marie Lu – pierwszy tom trylogii Legenda; naprawdę miła dystopia dla tych, którzy w gatunku dopiero zaczynają. Nic przełomowego, ale przyczepić także nie mam się do czego.
/ RECENZJA / VIDEO /
4. Pisane Szkarłatem / Anne Bishop – Ja, fanka Trylogii Czarnych Kamieni tej autorki, ogłaszam wszem i wobec – ta seria jest lepsze lepsza. Kryminał, zmiennokształtni, wieszczki krwi i humor. Cudo i chyba najlepsza pozycja tego miesiąca.
/ RECENZJA / VIDEO /
5. Zostań jeśli kochasz / Gayle Forman – Tyle nasłuchałam się o tej serii, że najzwyczajniej w świecie czuję się nią rozczarowana. Ciągłe wspomnienia i retrospekcje mnie nużyły – ale nie zmienia to faktu, że poruszyło mnie drugie do zawarte w tej książeczce.
/ RECENZJA / VIDEO /
6. FEED / Mira Grant – czyli powieść, na którą polowałam od dawna, a jak dostałam te zombiaki w swoje łapki, to nieco się rozczarowałam. Bo to naprawdę dobra powieść, świetnie skonstruowana i dopracowana, jednak prym wiedzie w niej polityka, a zombie schodzą na drugi plan.
/ RECENZJA WKRÓTCE /
7. Cień I Kość / Leigh Bardugo – pierwszy tom trylogii Grisza, przez który ciężko było mi przebrnąć z powodu dziwnego nazewnictwa i licznych nawiązań do języka rosyjskiego i mongolskiego. Lecz przyznam, że ostatnie 100 stron zrobiło na mnie wrażenie i z chęcią zapoznam się z kolejnymi tomami.
/ RECENZJA WKRÓTCE /
8. Aplikacja / Lauren Miller – Elementy science – fiction w dużej dawce, bo to tu mamy do czynienia z aplikacją, która podejmuje za nas decyzje. A do tego mnóstwo zagadek logicznych, które próbowałam rozwiązać i nie zawsze wychodziło. Dodatkowo – Secret Books obejmuje patronatem tę powieść!
/ RECENZJA /
9. Co ze mnie zostało / Kat Zhang – Kolejna dystopia, tym razem nieco smutna. O tym, że w naszym ciele może żyć kilka dusz, ale one powoli zamierają. Naprawdę świetna powieść, poruszająca i skłaniająca do refleksji.
/ RECENZJA WKRÓTCE /

Wow! Nie mogę uwierzyć, że przeczytałam aż tyle! Kocham wakacje!
I nie chcę wracać do nauki T.T

--------------------------------------------------

Stwórz Mój TBR (wrzesień)

Jakie książki z niżej podanych proponujecie mi przeczytać we wrześniu, a które odłożyć na później?

Pamiętajcie, że możecie tu wpadać w ciągu miesiąca i, gdy część powieści zostanie już zrecenzowana, głosować, za co zabrać się z pozostałych.


Możecie wybierać spośród:
1. Piękna Katastrofa (-> potem 2. Chodząca Katastrofa) / Jamie McGuire – zapowiada się bardzo przyjemne, młodzieżowe romansidło o porządnej i ułożone dziewczynie (jak ja! J ), w której życiu pojawia się zły chłopak.
3. Szturm i Grom (-> potem 4. Ruina i Rewolta) / Leigh Bardugo – czyli kontynuacja powieści fantasy z Aliną, Malem i Darklingiem
5. Dziesięć płytkich oddechów / K.A. Tucker – nie wiem czemu, ale mam przeczucie, że ta powieść złamie mi serce.
6. Angelfall / Susan Ee – Anioły, ale nie romantyczne, a bardzo groźne. Zapowiada się zacna lektura.
7. Ender / Lissa Price – tak niewiele duologii jest na naszym rynku! A Ender to właśnie drugi i ostatni tom świetnej powieści Starter.
8. Wstyd / Rachel Van Dyken – pierwszy tom, Utrata, był cudowny. Toxic spodobał mi się nieco mniej. Jak będzie w wypadku trzecie tomu?




PS. Ostatnio zastanawiam się nad sensem tych TBRów. Kontynuować je czy zaprzestać?
Wrap up (sierpień) + Stwórz Mój TBR (wrzesień) Wrap up (sierpień) + Stwórz Mój TBR (wrzesień) Reviewed by Unknown on środa, września 02, 2015 Rating: 5